close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

יבוא מוצרי פרסום לקידום מכירות וכמתנות ללקוחות

מערכת שורשיט ניסן, תשעט24/04/2019

יבוא מוצרי פרסום מסין אינו דבר של מה בכך, יש לאתר יצרים וספקים מובילים ואמינים, לבדוק את איכות הייצור ועמידה בלוחות זמנים

תגיות:
חברות וארגונים מובילים במשק הישראלי זקוקים לספק אמין ויעיל המתמחה במוצרי פרסום וקידום מכירות. בעולם העסקים מקובל להעניק
מוצרי פרסום וקידום מכירות ללקוחות העסק כדי לחזק את הקשר בין העסק ללקוחותיו, לזכות בלקוחות חדשים וליהנות מחשיפה גדולה של המותג.

את מוצרי הפרסום והמתנות אפשר לחלק במגוון הזדמנויות- כאשר החברה משתתפת בתערוכה, מפיקה כנס מקצועי, מארגנת יום עיון חשוב או סדנה מיוחדת, וכמתנה ללקוחות המבקרים בעסק, בדרך כלל לפני חגים חשובים כמו ראש השנה ופסח, או כמתנה ללקוחות חשובים ביום הולדתם או בכל זמן אחר.

חברות ליבוא מוצרי קד"ם ופרסום
כאשר מחפשים מוצרי פרסום לארגון, נהוג לפנות לחברות המתמחות בנושא. לרוב הן מייבאות את מוצרי הפרסום מסין בגלל המחירים האטרקטיביים, ההיצע העצום, והאפשרות להתאים את מוצרי הפרסום לצרכיו הייחודיים של הלקוח, ובעיקר לצורכי המיתוג של העסק. ניתן לייבא מסין מגוון עצום של מוצרי פרסום בהתאמה לתקציב הלקוח, החל ממתנות מיוחדות ומקוריות לחגים, דרך חבילות שי ומארזים ייחודיים וכלה במוצרי דפוס, טקסטיל וגאדג'טים שכולם שמחים לקבל.

כדאי לדעת כי נכון להיום יש עשרות יבואנים המשווקים מוצרי פרסום, מתנות ומוצרים מקוריים לקידום מכירות. לכל יבואן יש פריטים ייחודיים ומקוריים, לכן כדאי לבקר באתר של מספר חברות על מנת להתרשם מקטלוג המוצרים שהן מציעות. ברוב המקרים, ארגונים מעוניינים להזמין מהיבואן מוצרי פרסום ממותגים, עם הדפסה על הפריט, חריטה, רקמה (ניתן להדפיס ולרקום על מגוון מוצרי טקסטיל, כמו כובעים, חולצות, מגבות חוף, חלוקי רחצה, תיקים וכדומה) וכיוצא בזה.

חברה מקצועית ואמינה המשווקת מוצרי פרסום לארגונים ולעסקים מחדשת כל הזמן את הפריטים שהיא מציעה ללקוחות, יש מוצרי פרסום באיכויות שונות, לכן חשוב לבחור היטב את החברה ממנה מזמינים את המוצרים השונים. כמו כן, יש חברות יבוא המציעות מוצרי פרסום באיכות גבוהה, מומלץ להזמין דרך חברה המחויבת לפריטים איכותיים כיוון שמוצרי הפרסום משקפים את פני העסק, ועסק שמכבד את עצמו יעדיף להעניק מתנות ומוצרי קד"ם ופרסום המעידים על מקצועיות ואיכות החברה, אחרת עלולים לסכן את המוניטין של העסק ולפגוע בתדמית הטובה שלו.

כיצד לייבא מוצרי פרסום איכותיים במחירים אטרקטיביים?
בכל העולם יש יצרנים המתמחים בייצור מוצרי פרסום, קידום מכירות ומתנות שונות ומגוונות. עם זאת, רוב מוצרי הפרסום מיובאים מסין בגלל המחירים המשתלמים. יבוא מוצרי פרסום מסין אינו דבר של מה בכך, יש לאתר יצרים וספקים מובילים ואמינים, לבדוק את איכות הייצור ועמידה בלוחות זמנים, וחשוב לפקח על שלבי הייצור, לדאוג לאריזה איכותית כדי למנוע פגיעה בפריטים השונים בדרך הארוכה שלהם לישראל, ולנהל במקצועיות את נושא השילוח, השחרור מהמכס וההובלה היבשתית.
לכן, כדאי לייבא מוצרי פרסום בעזרת חברה מקצועית המתמחה ביבוא מוצרים שונים מסין, כולל יבוא מוצרי קד"ם ופרסום. לחברה יש צוות קבוע בסין הדואג לאיתור ספקים, לניהול מו"מ בהתאם לצורך, לפיקוח על הייצור והאריזה ולשילוח.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה